•  Trainingen

WHY Service Excellence

Binnen Service Excellence organisaties zijn trots, vertrouwen en verbinding in balans. Mensen zijn trots op wie ze zijn, op elkaar en op de organisatie waarvoor ze werken. Ze hebben vertrouwen in zichzelf, in elkaar en in de visie en missie van de organisatie. Binnen de organisatie staan teams in verbinding met elkaar doordat ze samenwerken en samenhang creëren. Dit leidt tot meer plezier in het werk, kostenbesparingen en een verbetering van de klantinteractie en verhoging van de klantgerichtheid.

Door onze jarenlange ervaring in het facilitaire werkveld weten wij als geen ander hoe belangrijk hospitality en crafmanship is. Om (vak)specialisten in hun kracht te brengen en de ontwikkeling op gang te houden creëren wij hiervoor bewustwording en verantwoordelijkheid waardoor het eigenaarschap en de gastgerichtheid toeneemt en men creatiever wordt in het vinden van de juiste oplossingen.

Hospitality

De combinatie van persoonlijkheid, persoonlijke aandacht, passie en de juiste competenties, zorgen voor het overtreffen van verwachtingen van de klant en het creëren een unieke klantbeleving. Klantgericht en gastvrij willen zijn en gedenkwaardig willen verbinden levert een waardevolle bijdrage aan de organisatie; stijging van de klanttevredenheid, (bedrijfs)trots en verbinding tussen het team, met de organisatie en de klant.

Craftsmanship

Craftmanschip zorgt voor energieke, positieve, enthousiaste en vakbekwame medewerkers die de verwachting van de klant overtreffen. Zij nemen hun vak serieus, tonen eigenaarschap en verbinden zich met de organisatie en hun klanten, waardoor krachtige zelfsturende teams ontstaan. Hierdoor groeit het vertrouwen in hunzelf en in het vakmanschap en ervaren zij waardering en erkenning met een sterk gevoel van trots als resultaat.

Wil je meer informatie en de factsheet ontvangen, stuur dan een email naar wessel@whytrainingen.nl.

Slide Background

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?

Maak direct vrijblijvend een afspraak.

Maak een afspraak